topscroll-arrow

Garantie en reparatie

Reparatie

Heb je problemen met een WMF product of is het product defect? Dan raden wij je aan het product terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier is je graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Vergeet niet de aankoopbon mee te nemen.


Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen


Product of reparatie aanmelden? Klik hier.


Vragen?

Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 25
Maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Bij telefonisch contact graag het typenummer van je apparaat bij de hand houden.


Garantie

Het product kan tijdens en na de garantieperiode door WMF worden gerepareerd, al dan niet tegen reparatiekosten (afhankelijk van de garantievoorwaarden). Kies een van onderstaande productlijnen om de garantievoorwaarden van je product te bekijken:


Kleine huishoudelijke apparaten

WMF geeft alleen garantie voor huishoudelijk gebruik. Professioneel of commercieel gebruik valt buiten de garantie.

Download de informatie over de garantie


Pannen - Bakvormen - Snelkookpannen

WMF geeft alleen garantie voor huishoudelijk gebruik. Professioneel of commercieel gebruik valt buiten de garantie.

Download de informatie over de garantie

Heb je de gevraagde informatie niet gevonden? Neem contact met ons op
Onze Consumentenservice is te bereiken op telefoonnummer: 0318 - 58 24 25
Maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:00 uur
Bij telefonisch contact graag het typenummer van je apparaat bij de hand houden.