Reparatie
Heb je problemen met een WMF product of is het product defect? Dan raden wij je aan het product terug te brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier is je graag van dienst en zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Vergeet niet de aankoopbon mee te nemen.
Uitzondering is de WMF Perfection volautomatische koffie machine, hiervoor kun je direct opnemen met onze consumenten service*.
Mocht je het product niet terug kunnen brengen naar je winkelier, dan kun je het ook aan ons ter reparatie aanbieden. Via onze servicemodule kun je producten die een defect vertonen, aanmelden. Hier kun je vervolgens ook de status van de reparatie volgen
Product of reparatie aanmelden? Klik hier.
*WMF Perfection Volautomatische koffiemachine
Heb je vragen over je WMF volautomatische koffiemachine dan kun je terecht bij onze speciale service-hotline.
Het nummer is: +31 (85) 0520 543.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 19:00 uur.
Mocht het nodig zijn je machine te repareren, dan halen we deze bij je thuis op en brengen hem na reparatie terug.
Indien gewenst kunnen we je tijdens de reparatie gratis van een leentoestel voorzien.
Lopende actie Albert Heijn
Heb je onlangs bij de Albert Heijn in Nederland een WMF apparaat gekocht (WMF Smoothie To Go) en heb je hier vragen over of het is defect? Dan kun je contact opnemen met onze consumenten service via het Contactformulier.
Storing aan professionele WMF koffiemachines
Voor storingen aan uw professionele koffiemachine kunt u contact opnemen met WMF Professional koffiemachines. U kunt rechtstreeks contact opnemen met de monteur of met het kantoor: + 31 (0)20 480 80 80, E-mail: service-nl@seb-professional.com.
Vragen?
Onze Consumentenservice is momenteel telefonisch niet bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via het Contactformulier.
Garantie
Het product kan tijdens en na de garantieperiode door WMF worden gerepareerd, al dan niet tegen reparatiekosten (afhankelijk van de garantievoorwaarden). Kies een van onderstaande productlijnen om de garantievoorwaarden van je product te bekijken:
Kleine elektrische apparaten
WMF geeft alleen garantie voor huishoudelijk gebruik. Professioneel of commercieel gebruik valt buiten de garantie.
Pannen - Bakvormen - Snelkookpannen
WMF geeft alleen garantie voor huishoudelijk gebruik. Professioneel of commercieel gebruik valt buiten de garantie.
Heb je de gevraagde informatie niet gevonden? Neem contact met ons op via het Contactformulier.