topscroll-arrow
Consumentenservice

Consumentenservice

Heb je problemen met een WMF product of is het product defect?

Het product kan tijdens en na de garantieperiode* door WMF worden gerepareerd, al dan niet tegen reparatiekosten (afhankelijk van de garantievoorwaarden).

Kies een van onderstaande productlijnen om de mogelijkheden te bekijken:

- WMF Perfection volautomatische koffiemachine
- WMF product met stekker (behalve volautomaat) en Snelkookpannen
- WMF pannen, bestek, messen, bakproducten
- Professionele WMF koffiemachines (zakelijk gebruik)

* Garantie
WMF geeft alleen garantie voor huishoudelijk gebruik. Professioneel of commercieel gebruik valt buiten de garantie. De garantieperiode kan verschillen per product, dit kun je terugvinden in documenten die geleverd worden met het product.

WMF Perfection Volautomatische koffiemachine

Heb je een WMF Perfection gekocht? 
Dan kun je terecht bij onze speciale service-hotline: +31 (85) 0520 543.  
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 18:00 uur.
Mocht het nodig zijn je machine te repareren, dan halen we deze bij je thuis op en brengen hem na reparatie terug. Indien gewenst kunnen we je tijdens de reparatie gratis van een leentoestel voorzien.

WMF producten met stekker (behalve volautomaat) en Snelkookpannen

Werkt je apparaat niet naar behoren neem dan contact op met onze consumenten service via het Contactformulier of bel: 085-0520542.

Is je apparaat kapot, dan kun je het direct aanmelden bij onze service partner.
Let op:
- Alleen zendingen vanuit Nederland zijn toegestaan
- Verzend- en retourkosten zijn GRATIS voor producten die onder de garantie vallen

Je kunt het product ook afleveren bij ons fysieke reparatiecentrum.
Ga naar de balie of stuur jouw pakket op eigen kosten naar het volgende erkende reparatiecentrum:
E-CARE
Stenograaf 2
6921 EX Duiven
E-mail: info@e-care.nl
Telefonisch: Van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur
Reparatiebalie: Van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur

BELANGRIJKE OPMERKINGEN:
- Zorg ervoor dat je product compleet, schoon en leeg (geen koffie, water, olie, enz.) is voor je het opstuurt.
- Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals jouw volledige adres en e-mailadres.
- Om aanspraak te maken op de garantie moet je je aankoopbewijs toevoegen. Heb je geen aankoopbewijs dan ontvang je een offerte voor de reparatiekosten.
- Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade.
Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade.

WMF pannen, bestek, messen en bakproducten

Werkt je product niet naar behoren of is het kapot, neem dan contact op met onze consumentenservice via het Contactformulier of bel: 085-0520542.

Professionele WMF koffiemachines

Voor storingen aan je professionele koffiemachine kun je contact opnemen met WMF Professional koffiemachines.
Je kunt rechtstreeks contact opnemen met de monteur of met het kantoor:
+ 31 (0)20 480 80 80, E-mail: service-nl@seb-professional.com.

Meer informatie

Waar koop je een reserveonderdeel, accessoire of reinigingsmiddel?

Originele WMF onderdelen en accessoires zijn verkrijgbaar bij onderstaande verkooppunten:

PartsNL.nl 
Onderdeeltotaal.nl

 

Heb je geen antwoord op jouw vragen gevonden of wil je meer informatie?

Neem contact op met ons op of of bel: 085-0520542.